ایوب والی می‌گوید تیمش در دو بازی نخست لیگ عالی ظاهر شده و هرچقدر جلو‌تر می‌روند هماهنگی بین بازیکنان بیش‌تر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: نگاه من ساختن بازیکنانی برای آینده باشگاه است. این تیم حاصل همین تفکر است ولی این بچه‌ها به حمایت مادی و معنوی نیاز دارند تا به تیم بزرگسالان برسند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت به سبک برگزاری مسابقات قهرمانی جهان انتقاد کرد.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات زیر 21 سال جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد و خواستار جذب بازیکنی شد که چند سال پیش با جدایی‌اش از جمع سرخپوشان جنجالی و خبرساز شد.
وادی، پاسور تیم ملی می‌گوید ایران در دو بازی آینده لیگ ملتها فقط پیروزی می‌خواهد.
آرون رمزدیل می‌گوید متهم کردن بازیکنان آرسنال به نداشتن شخصیت قهرمانی و کم آوردن زیر فشار انتهای فصل ادعایی نادرست است.
خوان لاپورتا در ضیافت شام قهرمانی بارسا از بازیکنان خواست که فصل بعد برای قهرمانی اروپا بجنگند.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
آکا والی با بازیکنان ایرانی راهی فینال لیگ برتر فنلاند شد.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه به تمجید از بازیکنان ایرانی از جمله سردار آزمون و سعید عزت اللهی پرداخت.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه در مورد پول استراماچونی حرف می‌زنند ولی نباید کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم را فراموش کنید.
بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد با بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان باشگاه مخالفت کردند. گرین‌وود با اتهام تجاوز مواجه بود ولی اخیرا از طرف یک دادگاه از اتهاماتش تبرئه شد.
هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصور باختی سنگین و شش گله مقابل انگلیس در شروع جام به ذهن‌شان خطور هم نمی‌کرد.
مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت که ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد.
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند
سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
رئال شب گذشته می توانست شاختار دونتسک را با گل‌های زیاد شکست دهد ولی بازی در نهایت با پیروزی 2-1 مادریدی ها تمام شد. کارلو آنچلوتی در پایان بازی از عملکرد بازیکنانش عصبانی بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است دوندگی پا به پای بازیکنان پیکان رمز پیروزی این تیم برابر شاگردان جوان مجتبی حسینی است.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اینکه امروز به بازیکنان و مربیان ما بی‌احترامی شد، ولی باز هم از حضور هواداران خوشحال هستیم.
ویرژیل فن‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول برای پیروزی مقابل یونایتد و به دست آوردن اولین برد فصل از همه توان‌شان مایه خواهند گذاشت.
ویرژیل فن‌دایک می‌گوید بازیکنان لیورپول برای پیروزی مقابل یونایتد و به دست آوردن اولین برد فصل از همه توان‌شان مایه خواهند گذاشت.
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ